fbpx

POB Soft HoReCa – Softul ideal pentru gestionarea restaurantelor și cafenelelor

Simplifică-ți operațiunile și oferă servicii impecabile clienților. De la preluarea comenzilor până la gestionarea stocurilor și rapoarte detaliate, totul într-o singură soluție creată special pentru HoReCa

Știm prin ce treci în gestionarea afacerii tale​

Să fim sinceri: gestionarea unui restaurant sau cafenea fără un sistem bine pus la punct poate transforma o seară aglomerată într-un haos de comenzi pierdute și clienți nemulțumiți

Înțelegem că administrarea unei afaceri în HoReCa vine cu provocări. Iată câteva dintre dificultățile cu care te confrunți zilnic:

Cum știi dacă este potrivit pentru tine?

POB Soft HoReCa este un software de gestiune pentru afaceri de tip restaurant & bar ce simplifică munca managerilor și a angajaților, elimină erorile la operarea pe casa de marcat, elimină zecile de minute petrecute pentru recepția facturilor, dar cel mai important, ține stocul sub control.

Prin intermediul unor interfețe grafice intuitive, special concepute pentru a fi ușor de utilizat, programul POB Soft HoReCa este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comerțului și IT.

Programul POB Soft HoReCa este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip

În principal modelul de afacere este achiziția de materii prime și producție pe bază de rețetar

Ce au în comun aceste afaceri ?

Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.

 

Interfața de vânzare

Interfață mese

Emitere documente

din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:

Adăugarea produselor pe bon

7 metode de a adăuga produsele pe bon:

Încasarea prin metode multiple

Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:

Rapoarte de tură specifice

rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.

Conectarea cu alte echipamente

POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:

Imagini interfața de vânzare

Interfața de gestiune

Nomenclator produse

Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.

Receptie marfă și emitere NIR;

Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat

Emitere documente

Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO

Furnizori & Clienți

Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.

Evidenta stoc si inventar

Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL

Export contabilitate

Rapoarte

Imagini interfața de gestiune

Imagini din locațiile clienților noștrii

soft-gestiune-bar-terasa-poza9-1018x550w
Bar & Restaurant
admin

Soft Gestiune Terasa Bar

Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la

Citeste mai mult »
soft-gestiune-bar-poza2-960x550w
Bar & Restaurant
admin

Soft Gestiune Bar & Terasa

Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar & restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la

Citeste mai mult »
soft-gestiune-bar-terasa-poza11-1018x550w
Bar & Restaurant
admin

Soft Gestiune Bar Terasa

Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la

Citeste mai mult »

Iată rezultatele celor care folosesc
POB Soft

Program de Sărbători

Stimați clienți,

Dorim să vă informăm că în perioada 20 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, livrările de colete și instalările de software vor fi suspendate din cauza sărbătorilor de iarnă. Vom relua activitatea obișnuită începând cu data de 6 ianuarie 2025.

Departamentul nostru de suport tehnic va fi disponibil în zilele de 23 decembrie și 30 decembrie pentru a vă asista cu orice problemă sau întrebare.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!