
POB Soft HoReCa – Softul ideal pentru gestionarea restaurantelor și cafenelelor
Simplifică-ți operațiunile și oferă servicii impecabile clienților. De la preluarea comenzilor până la gestionarea stocurilor și rapoarte detaliate, totul într-o singură soluție creată special pentru HoReCa

Știm prin ce treci în gestionarea afacerii tale

Să fim sinceri: gestionarea unui restaurant sau cafenea fără un sistem bine pus la punct poate transforma o seară aglomerată într-un haos de comenzi pierdute și clienți nemulțumiți
Înțelegem că administrarea unei afaceri în HoReCa vine cu provocări. Iată câteva dintre dificultățile cu care te confrunți zilnic:
- Vânzări lente la casa de marcat, mai ales cu mai mulți ospătari activi
- Comenzi trimise greu către bucătărie și bar, provocând întârzieri
- Documente contabile consumatoare de timp: recepții, gestiuni, bonuri de consum
- Rapoarte de stocuri, vânzări și furnizori greu de gestionat
- Îngrijorări legate de controalele neprevăzute
Cum știi dacă este potrivit pentru tine?
POB Soft HoReCa este un software de gestiune pentru afaceri de tip restaurant & bar ce simplifică munca managerilor și a angajaților, elimină erorile la operarea pe casa de marcat, elimină zecile de minute petrecute pentru recepția facturilor, dar cel mai important, ține stocul sub control.
Prin intermediul unor interfețe grafice intuitive, special concepute pentru a fi ușor de utilizat, programul POB Soft HoReCa este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comerțului și IT.
Programul POB Soft HoReCa este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip
- Restaurant & Bar
- Fast food
- TO GO
În principal modelul de afacere este achiziția de materii prime și producție pe bază de rețetar
Ce au în comun aceste afaceri ?
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor.
- Permite lucrul cu rețetar.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi.
- Permite inventar în timp real.
Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.
Interfața de vânzare
Interfață mese
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor
- Permite lucrul cu rețetar.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi
- Permite inventar in timp real
- Adaugare produse pe masă
- Mutare produse de la o masă la alta;
Emitere documente
din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:
- Bon fiscal;
- Factura fiscala;
- Factura de retur;
- Dispoziție de plată;
- Raport Z, X;
- Introducere și scoatere numerar.
Adăugarea produselor pe bon
7 metode de a adăuga produsele pe bon:
- Scnarea codului de bare;
- Cautarea după denumire;
- Cautarea după poza sugestivă;
- Cautarea după incadrare: clasă, grupă, subgrupă;
- Căutarea după top vânzare;
- Adăugarea după codul intern.
- Adăugarea manuală a codului de bare.
Încasarea prin metode multiple
Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:
- Numerar;
- Card;
- Tichete;
- Metode moderne ( platforme delivery );
- Voucher;
- Cont clienet / protocol;
Rapoarte de tură specifice
rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.
- Total vânzare tură;
- Cum au fost încasate bonurile, centralizat și detaliat;
- Detalii cu vânzarea cantitativă pentru fiecare produs;
- Detalii cu produsele vândute pe fiecare bon;
- Detalii ale bonurilor fiscale emise;
- Cont client / protocol;
Conectarea cu alte echipamente
POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:
- Imprimantă fiscală sau casă de marcat fiscală;
- Imprimantă de secție. Se pot conecta mai multe imprimante.;
- Imprimantă termică;
- Terminal mobil;
- Cititor carduri pentru luarea rapidă a ospătarilor;
Imagini interfața de vânzare








Interfața de gestiune
Nomenclator produse
Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.
Receptie marfă și emitere NIR;
Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat
Emitere documente
Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO
Furnizori & Clienți
Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Evidenta stoc si inventar
Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL
Export contabilitate
- Export catre programul de contabilitate SAGA Soft;
- Export eFactura;
Rapoarte
- Registru de casă;
- Registru de gestiune zilnică;
- Necesar marfă;
- Raport vânzări;
- Raport stoc;
- Fișă de magazie;
- Proces verbal de modificare preț;
- Sumar ieșiri;
- Fișă client;
- Fișa furnizor;
- Ajustări;
Imagini interfața de gestiune


Imagini din locațiile clienților noștrii

Soft Gestiune Terasa Bar
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la

Soft Gestiune Bar & Terasa
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar & restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la

Soft Gestiune Bar Terasa
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la