Soft restaurant, gestiune, vânzare și contabilitate primară POB Soft HoReCa
Cum știi dacă este potrivit pentru tine?
POB Soft HoReCa este un software de gestiune pentru afaceri de tip restaurant & bar ce simplifica munca managerilor si a angajatilor, elimina erorile la operarea pe casa de marcat, elimina zecile de minute petrecute pentru receptia facturilor, dar cel mai important tine stocul sub control.
Prin intermediul unor interfete grafice intuitive, special concepute pentru a fi usor de utilizat, programul POB Soft HoReCa este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comertului si IT.
Programul POB Soft HoReCa este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip
- Restaurant & Bar
- Fast food
- TO GO
Ce au în comun aceste afaceri ?
În principal modelul de afacere este achiziția de materii prime și producție pe bază de rețetar
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor
- Permite lucrul cu rețetar.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi
- Permite inventar in timp real
Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.
Configurează-ți licența POB Soft acum!
Alege doar funcțiile esențiale pentru afacerea ta și plătește exact pentru ce folosești. Personalizează soluția ideală cu câteva click-uri și începe să economisești timp și bani. Descoperă cât de simplu este să-ți configurezi licența!
Testează Gratuit
Testează gratuit 30 zile programul de gestiune pentru laborator cofetarie, patiserie POB Soft Bakery
Interfața de vânzare
Interfață mese
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor
- Permite lucrul cu rețetar.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi
- Permite inventar in timp real
- Adaugare produse pe masă
- Mutare produse de la o masă la alta;
Emitere documente
din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:
- Bon fiscal;
- Factura fiscala;
- Factura de retur;
- Dispoziție de plată;
- Raport Z, X;
- Introducere și scoatere numerar.
Adăugarea produselor pe bon
7 metode de a adăuga produsele pe bon:
- Scnarea codului de bare;
- Cautarea după denumire;
- Cautarea după poza sugestivă;
- Cautarea după incadrare: clasă, grupă, subgrupă;
- Căutarea după top vânzare;
- Adăugarea după codul intern.
- Adăugarea manuală a codului de bare.
Încasarea prin metode multiple
Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:
- Numerar;
- Card;
- Tichete;
- Metode moderne ( platforme delivery );
- Voucher;
- Cont clienet / protocol;
Rapoarte de tură specifice
rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.
- Total vânzare tura;
- Cum au fost încasate bonurile, centralizat și detaliat;
- Detalii cu vânzarea cantitativă pentru fiecare produs;
- Detalii cu produsele vandute pe fiecare bon
- Detalii ale bonurilor fiscale emise;
- Cont clienet / protocol;
Conectarea cu alte echipamente
POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:
- Imprimanta fiscală sau casă de marcat fiscală;
- Imprimanta de secție. Se pot conecta mai multe imprimante.;
- Imprimantă termică;
- Terminal mobil;
- Cititor carduri pentru loarea rapidă a ospătarilor;
Imagini interfața de vânzare
Interfața de gestiune
Nomenclator produse
Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.
Receptie marfă și emitere NIR;
Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat
Emitere documente
Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO
Furnizori & Clienți
Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Evidenta stoc si inventar
Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL
Export contabilitate
- Export catre programul de contabilitate SAGA Soft;
- Export eFactura;
Rapoarte
- Restiru de casă;
- Registru de gestiune zilnicpă;
- Necesar marfă;
- Raport vânzări;
- Raport stoc;
- Fisă de magazie;
- Proces verbal de modificare preț;
- Sumar ieșiri;
- Fisă client;
- Fisa furnizor;
- Ajustari;
Imagini interfața de gestiune
Cum poți achiziționa POB Soft HoReCa
Licența programului de gestiune vânzare și contabilitate primară POB Soft Retail poate fi achiziționată în 2 variante:
POB Soft HoReCa
Licenta Anuala-
Instalare, asistentă si mentenanță inclusă 30 zile
-
Tutoriale Video & Text
POB Soft HoReCa
Licenta Permanentă-
Instalare, asistentă si mentenanță inclusă 60 zile
-
Tutoriale Video & Text
Soft Gestiune Terasa Bar
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la
Soft Gestiune Bar & Terasa
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar & restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la
Soft Gestiune Bar Terasa
Anterioară Următoare POB Soft HoReCa este solutia ideala pentru gestionarea locatiilor de tip bar, terasa, restaurant. Cu ajutorul programului veti putea controla afacerea de la
Ce spun clienții noștrii
Configurează-ți licența POB Soft acum!
Alege doar funcțiile esențiale pentru afacerea ta și plătește exact pentru ce folosești. Personalizează soluția ideală cu câteva click-uri și începe să economisești timp și bani. Descoperă cât de simplu este să-ți configurezi licența!