POB Soft Retail – Soluția completă de gestiune pentru magazine
Optimizează-ți afacerea cu un software de gestiune simplu și eficient: monitorizează vânzările, stocurile și rapoartele, totul într-o singură platformă dedicată retailului.
Cum știi dacă este potrivit pentru tine?
POB Soft Retail este un software de gestiune pentru afaceri de tip magazin sau depozit engross ce simplifica munca managerilor si a angajatilor, elimina erorile la operarea pe casa de marcat, elimina zecile de minute petrecute pentru receptia facturilor, dar cel mai important tine stocul sub control.
Prin intermediul unor interfete grafice intuitive, special concepute pentru a fi usor de utilizat, programul POB Soft Retail este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comertului si IT.
Programul POB Soft Retail este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip
- Magazin Alimentar
- Magazin Constructii & Electrice
- Magazin Marochinarie
- Magazin Pet Shop
- Magazin Florarie
În principal modelul de afacere este achiziția de marfa si vânzarea
Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.
Ce au în comun aceste afaceri ?
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor
- Permite generarea de etichete.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi
- Permite inventar in timp real
In ultimele 4 video am vorbit despre ...
Integrarea Simplă a ReturoSGR în POB Soft în 6 Pași!
e-Factura în POB Soft: Automatizarea Facturilor și a Recepției
Simplificarea Procesului de Recepție Marfă: Integrare și Sincronizare METRO cu POB Soft
Adauga rapid produsele in programul de gestiune magazin
Iată rezultatele celor care folosesc POB Soft RETAIL despre care urmează să îți vorbesc.
Interfața de vânzare
Emitere documente
din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:
- Bon fiscal;
- Factura fiscala;
- Factura de retur;
- Dispoziție de plată;
- Raport Z, X;
- Introducere și scoatere numerar.
- Emite voucher pentru Returo SGR
Adăugarea produselor pe bon
7 metode de a adăuga produsele pe bon:
- Scnarea codului de bare;
- Cautarea după denumire;
- Cautarea după poza sugestivă;
- Cautarea după incadrare: clasă, grupă, subgrupă;
- Căutarea după top vânzare;
- Adăugarea după codul intern.
- Adăugarea manuală a codului de bare.
Încasarea prin metode multiple
Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:
- Numerar;
- Card;
- Tichete;
- Metode moderne ( platforme delivery );
- Voucher;
- Cont clienet / protocol;
Rapoarte de tură specifice
rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.
- Total vânzare tura;
- Cum au fost încasate bonurile, centralizat și detaliat;
- Detalii cu vânzarea cantitativă pentru fiecare produs;
- Detalii cu produsele vandute pe fiecare bon
- Detalii ale bonurilor fiscale emise;
- Cont clienet / protocol;
Conectarea cu alte echipamente
POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:
- Imprimanta fiscală sau casă de marcat fiscală;
- Cantar electronic;
- Cântar cu etichetă;
- Afisaj client;
- Imprimantă termică;
- Terminal mobil;
Interfața de gestiune
Nomenclator produse
Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.
Receptie marfă și emitere NIR;
Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat
Emitere documente
Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO
Furnizori & Clienți
Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Evidenta stoc si inventar
Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL
Export contabilitate
Export catre programul de contabilitate SAGA Soft
Rapoarte
- Restiru de casă;
- Registru de gestiune zilnicpă;
- Necesar marfă;
- Raport vânzări;
- Raport stoc;
- Fisă de magazie;
- Proces verbal de modificare preț;
- Sumar ieșiri;
- Fisă client;
- Fisa furnizor;
- Ajustari;
Cine sunt eu
sunt Mihai Mandu și din 2014 mă ocup de dezvoltarea soluțiilor software de gestiune. Înainte am lucrat 13 ani în distribuție ocupând funcții de la agent de vânzări, supervizor vânzări, regional. În tot acest timp am lucrat cu societăți din toate domeniile de activitate lucru care a ajutat la dezvoltarea programului POB Soft.
Din 2014 dezvolt POB Soft – aplicații de gestiune vânzare și contabilitate primară, în acord cu legislația din România.
Focusul principal al echipei este de a dezvolta soluții simple, cu interfață grafică intuitivă și ușor de folosit, indiferent de experiența utilizatorului în contabilitate sau it.
În prezent avem 3 soluții software principale pentru: HoReCa, Retail și Bakery + 4 aplicații care îmbunătățesc utilitatea: app android & ios, app web, app terminale mobile, app shop online.
Soft gestiune stocuri si vanzare magazin
Anterioară Următoare POB Soft Retail – Soft de gestiune stocuri și vânzare magazin În ziua de astăzi, un soft de gestiune stocuri și vânzare magazin
Program Gestiune Stocuri Carmangerie
Anterioară Următoare Instalat recent in magazinul Super Carne, programul de gestiune stocuri carmangerie POB Soft Retail usureaza munca angajatilor dar si a administratorului. Am instalat:
Program gestiune si vanzare bijuterii
Anterioară Următoare Simplu si eficient POB Soft Retail este solutia ideala pentru gestionarea afacerilor de tip magazin. Instalat la fata locului, gestionarea marfii si a