fbpx

POB Soft Retail – Soluția completă de gestiune pentru magazine

Optimizează-ți afacerea cu un software de gestiune simplu și eficient: monitorizează vânzările, stocurile și rapoartele, totul într-o singură platformă dedicată retailului.

Cum știi dacă este potrivit pentru tine?​

POB Soft Retail este un software de gestiune pentru afaceri de tip magazin sau depozit engross ce simplifica munca managerilor si a angajatilor, elimina erorile la operarea pe casa de marcat, elimina zecile de minute petrecute pentru receptia facturilor, dar cel mai important tine stocul sub control.

Prin intermediul unor interfete grafice intuitive, special concepute pentru a fi usor de utilizat, programul POB Soft Retail este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comertului si IT.

Programul POB Soft Retail este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip

În principal modelul de afacere este achiziția de marfa si vânzarea

Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.

 

Ce au în comun aceste afaceri ?

In ultimele 4 video am vorbit despre ...

Integrarea Simplă a ReturoSGR în POB Soft în 6 Pași!

e-Factura în POB Soft: Automatizarea Facturilor și a Recepției

Simplificarea Procesului de Recepție Marfă: Integrare și Sincronizare METRO cu POB Soft

Adauga rapid produsele in programul de gestiune magazin

Iată rezultatele celor care folosesc POB Soft RETAIL despre care urmează să îți vorbesc.

Interfața de vânzare

Emitere documente

din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:

Adăugarea produselor pe bon

7 metode de a adăuga produsele pe bon:

Încasarea prin metode multiple

Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:

Rapoarte de tură specifice

rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.

Conectarea cu alte echipamente

POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:

Interfața de gestiune

Nomenclator produse

Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.

Receptie marfă și emitere NIR;

Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat

Emitere documente

Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO

Furnizori & Clienți

Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.

Evidenta stoc si inventar

Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL

Export contabilitate

Export catre programul de contabilitate SAGA Soft

Rapoarte

Cine sunt eu

sunt Mihai Mandu și din 2014 mă ocup de dezvoltarea soluțiilor software de gestiune. Înainte am lucrat 13 ani în distribuție ocupând funcții de la agent de vânzări, supervizor vânzări, regional. În tot acest timp am lucrat cu societăți din toate domeniile de activitate lucru care a ajutat la dezvoltarea programului POB Soft.


Din 2014 dezvolt POB Soft – aplicații de gestiune vânzare și contabilitate primară, în acord cu legislația din România.
Focusul principal al echipei este de a dezvolta soluții simple, cu interfață grafică intuitivă și ușor de folosit, indiferent de experiența utilizatorului în contabilitate sau it.


În prezent avem 3 soluții software principale pentru: HoReCa, Retail și Bakery + 4 aplicații care îmbunătățesc utilitatea: app android & ios, app web, app terminale mobile, app shop online.

Iată rezultatele celor care folosesc
POB Soft RETAIL