fbpx

Returnarea produselor

Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate la distantă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

SC POINT OF BUSINESS SOFTWARE SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Produse excluse, fără drept de returnare

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate / cutia nedeschisa / cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisa:

  1. Licențe software;
  2. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  3. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartușe imprimantă etc);
  4. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena.
  5. Produse de îngrijire personală sau accesorii medicale utilizate.
  6. Produsele cosmetice care prezintă cutie și folie sigilată în momentul vânzării și parfumurile.
  7. Produse de întreținere & cosmetică auto desigilate / folosite
  8. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanții, servere non-standard);
  9. Servicii (testare, asamblare, montare componentă sau orice alt serviciu listat in categoria Magazin prestat către consumator);
  10. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download și cheie de activare).
  11. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicită returnarea produselor în cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiază de dreptul de retragere din contract conform dispozițiilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse și categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare în vederea aducerii la conformitate/stare inițială:

Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice

Electrocasnice folosite sau cu urme de uzură

Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate

Solid State Drive (SSD) – în funcție de gradul de utilizare a produsului dat retur, valoarea acestuia va fi diminuata cu un procent direct proporțional cu “SSD Life-Left” (capacitatea de utilizare – scriere\rescriere rămasa disponibila pe unitate din totalul ei). Utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispoziție de diferiți producători ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare – scriere\rescriere.

Retur de produse

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise în termen de 48 de ore de la primirea produsului

Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.

Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul POB Soft se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 – 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, vă rugăm să efectuați expedierea acestora prin orice mijloc de expediție, cu serviciul de Deschidere Colet.

Adresa: Slatina, Str Basarabilor, Bl 2BC, Parter

Telefon de contact: 0766 44 55 65

Mențiune

În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele in perioada de garanție, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat în ambalajul original și obligatoriu însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare inițială de până la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garanției/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate in condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura si presiune, șocuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.), setări si instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe in interiorul echipamentelor, intervenția mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul funcționarii echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale. Instalarea sau punerea in funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției/dritului de retur.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicită returnarea produselor in cazul contractelor încheiate la punctul de lucru nu beneficiază de dreptul de retragere din contract conform dispozițiilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor.”

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fără mențiunea “RETUR” scrisa pe colet sau ca si observație pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

 

Open chat
Salut,
hai sa discoutam un pic despre afacerea ta si cum te putem ajuta