fbpx

Livrarea produselor

POB Soft comercializează 2 tipuri de produse:

Soluții software.

Aceste tipuri de produse vor fi livrate clienților prin email sau remote de catre un reprezentant POB Soft după confirmarea plății.

Soluții hardware

Pentru echipamente hardware iți oferim următoarele posibilități

  1. Ridicare de la punctul de lucru din Jud Olt, Mun Slatina, Str Basarabilor, Bl 2BC, Parter
  2. Livrare în țară se face contra cost prin curier rapid și gratuit pentru comenzi cu o valoare mai mare de 10000 lei

În cazul achiziției unui pachet complet, soluțiile software vor fi instalate pe calculator / all in one

Atenție!!!

Firma noastră nu își asumă răspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de către transportator, fără un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.

Termenul de livrare va fi comunicat de către un reprezentant POB Soft și poate varia de la 24 de ore, la maxim 14 zile în funcție de produsele comandate

Colete:

13.5 Lei – in limita a 5kg (TVA inclus) maxim 15 kg / colet
1 Lei – fiecare Kg adițional
10 lei Deschiderea coletului la livrare

Program de Sărbători

Stimați clienți,

Dorim să vă informăm că în perioada 20 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, livrările de colete și instalările de software vor fi suspendate din cauza sărbătorilor de iarnă. Vom relua activitatea obișnuită începând cu data de 6 ianuarie 2025.

Departamentul nostru de suport tehnic va fi disponibil în zilele de 23 decembrie și 30 decembrie pentru a vă asista cu orice problemă sau întrebare.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!