fbpx

Finantare POB & Grenke

Iti punem la dispozitie acest serviciu de inchiriere prin intermediul parteneriatului incheiat cu firma Grenke Renting Romania, filiala locala a grupului german Grenke. Grenke este unul din pionierii finantarii de echipamente IT pentru companii. In prezent compania este o afacere de succes la nivel international, cu filiale in 31 de tari de pe cinci continente.

Beneficiarii solutiei Grenke pot fi: companii mici si mijlocii (IMM-uri), intreprinderi mari, comercianti unici (PFA-uri, notari, doctori etc), fundatii, ONG-uri. 

Pasii de urmat pentru accesarea programului de inchiriere

 Produse hardware eligibile: sisteme POS dedicate, imprimante de etichete, imprimante de carduri si bonuri, cititoare de coduri de bare, terminale mobile, cantare electronice sau orice alt echipament hardware inclus in portofoliul IT Genetics. 

Solutii software eligibile: platforme de tip ERP, sisteme software de vanzare pentru retail, sisteme de operare pentru statii de lucru si servere, software de gestiune licentiat, programe de grafica si de tiparire coduri de bare.

Contractul de inchiriere trebuie sa valoreze minim 500 euro + TVA . In functie de tipul echipamentului si de valoare, contractul va fi incheiat pe o perioada contractuala intre 18 si 60 de luni. Aceasta valoare minima este necesara si pentru solutii software care fac obiectul unui contract de vanzare-cumparare cu plata in rate, ratele putand fi platite intr-un interval de 12 pana la 36 de luni.

Beneficiile semnarii contractului de inchiriere GRENKE RENTING

Programul de inchiriere Grenke iti ofera posibilitatea de a utiliza constant produse noi, adaptate nevoilor tale curente, fara a bloca resursele financiare ale companiei. Astfel, la finalul perioadei contractuale, imediat ce returnezi bunurile folosite poti inchiria in aceleasi conditii alte echipamente, de generatie noua.

Pentru mai multe detalii si pentru oferta personalizata contacteaza consultantii de vanzari POB Soft!

Program de Sărbători

Stimați clienți,

Dorim să vă informăm că în perioada 20 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, livrările de colete și instalările de software vor fi suspendate din cauza sărbătorilor de iarnă. Vom relua activitatea obișnuită începând cu data de 6 ianuarie 2025.

Departamentul nostru de suport tehnic va fi disponibil în zilele de 23 decembrie și 30 decembrie pentru a vă asista cu orice problemă sau întrebare.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!