
Controlează cu ușurință fiecare proces al magazinului tău
Automatizează gestionarea stocurilor, accelerează vânzările și economisește timp cu POB Soft Retail

Știm prin ce treci în gestionarea afacerii tale

Gestionarea unei afaceri poate fi copleșitoare fără instrumentele potrivite. Lipsa unui control eficient nu doar că îți consumă timp prețios, dar poate genera stres și pierderi financiare. Recunoaștem aceste provocări și suntem aici să te ajutăm să le depășești
- Vânzări lente și dificil de urmărit, care îți încetinesc progresul
- Control limitat asupra stocurilor și prețurilor, ceea ce duce la erori și pierderi.
- Documente contabile consumatoare de timp, care te țin departe de strategia afacerii tale.
- Lipsa informațiilor despre performanța afacerii, ceea ce îngreunează luarea deciziilor
- Stresul controalelor neprevăzute, din cauza lipsei unui sistem organizat și precis.
Cum te ajută POB Soft Retail să-ți crești afacerea
Simplificarea procesului de vânzare
Spune adio vânzării greoaie la casa de marcat! Prin scanarea produselor, identificarea rapidă după poza sugestivă sau denumire, întregul proces devine simplu și eficient.
Câștigi timp cu recepții de marfă automate
Preluarea automată a recepțiilor de la furnizori precum Metro, eFactura sau direct de pe terminalul mobil îți economisește ore întregi, astfel încât să te poți concentra pe creșterea afacerii;
Controlul complet al stocului
Știi în orice moment ce produse ai pe rafturi. Prin receptii de marfă, stocul crește automat, iar vânzările reduc stocul fără greșeli;
Rapoarte specifice pentru decizii inteligente
Monitorizează-ți afacerea cu rapoarte clare și precise. Renunță la presumpuneri și ia decizii bazate pe date concrete, astfel încât să îți optimizezi succesul.
Ce spun clienții noștri
Vezi cum soluțiile noastre au transformat afaceri ca a ta.
Automatizează-ți afacerea în 21 de zile!
Discută cu un reprezentant POB Soft despre soluțiile potrivite pentru tine.
Cum știi dacă este potrivit pentru tine?
POB Soft Retail este un software de gestiune pentru afaceri de tip magazin sau depozit engross ce simplifica munca managerilor si a angajatilor, elimina erorile la operarea pe casa de marcat, elimina zecile de minute petrecute pentru receptia facturilor, dar cel mai important tine stocul sub control.
Prin intermediul unor interfete grafice intuitive, special concepute pentru a fi usor de utilizat, programul POB Soft Retail este simplu de folosit oricare ar fi nivelul de instruire în domeniul comertului si IT.
Programul POB Soft Retail este personalizat pentru nevoile afacerilor de tip
- Magazin Alimentar
- Magazin Constructii & Electrice
- Magazin Marochinarie
- Magazin Pet Shop
- Magazin Florarie
În principal modelul de afacere este achiziția de marfa si vânzarea
Dar iți voi lăsa mai jos mai multe detalii despre funcțiile programului.
Conținut filă
Conținut filă
Conținut filă
Ce au în comun aceste afaceri ?
- Interfața de vânzare simplă permite unui angajat nou să vândă după un instructaj de doar 5 minute.
- Recepția simplă a facturilor
- Permite generarea de etichete.
- Permite generarea necesarului de marfă pentru comenzi
- Permite inventar in timp real
Dacă nu ne-am întâlnit încă...
Salut, sunt Mihai Mandu!
În 2014, am decis să mă dedic dezvoltării de soluții software pentru gestionarea afacerilor. Dar înainte de asta, am petrecut 13 ani lucrând în distribuție, ocupând diverse funcții, de la agent de vânzări la supervizor regional. În această perioadă am avut privilegiul de a colabora cu companii din diverse industrii, ceea ce mi-a oferit o înțelegere profundă a provocărilor cu care se confruntă afaceri mici și mijlocii. Toată această experiență a fost esențială în dezvoltarea soluțiilor POB Soft.
Începând cu 2014, am construit POB Soft – un software simplu și eficient pentru gestionarea vânzărilor și contabilității primare, conform legislației din România. În tot acest timp, am avut un singur obiectiv: să creez soluții software care să fie intuitive și ușor de folosit, indiferent de nivelul de experiență al utilizatorilor în IT sau contabilitate.
Astăzi, echipa noastră este dedicată oferirii de soluții personalizate pentru industriile HoReCa, Retail și Bakery. De asemenea, am creat patru aplicații suplimentare care îmbunătățesc și mai mult utilitatea soluțiilor noastre: App Android & iOS, Web, pentru terminale mobile
Simplifică-ți afacerea, la un preț corect
Două opțiuni, un singur scop – să îți ajutăm afacerea să crească. Alege licența care ți se potrivește.
Licenta Permanenta
Plătești o dată, ai acces permanent.-
Acces permanent la soluția software, fără taxe suplimentare.
-
Perfect pentru afaceri care doresc stabilitate financiară și un cost fix
-
Instalre remote gratuita
-
Suport tehnic inclus pentru implementare timp de 60 zile.
-
Acces la cursuri video și PDF.
Licenta Lunara
Plătești lunar, doar pentru ce folosești.-
Flexibilitate maximă, poți ajusta licența în funcție de nevoile tale.
-
Suport tehnic continuu, inclus în fiecare lună.
-
Instalre remote gratuita
-
Beneficiezi de actualizări gratuite pe toată durata licenței.
-
Acces la cursuri video și PDF.
In ultimele 4 video am vorbit despre ...
Integrarea Simplă a ReturoSGR în POB Soft în 6 Pași!
e-Factura în POB Soft: Automatizarea Facturilor și a Recepției
Simplificarea Procesului de Recepție Marfă: Integrare și Sincronizare METRO cu POB Soft
Adauga rapid produsele in programul de gestiune magazin
Interfața de vânzare





Emitere documente
din interfața de vânzare se pot emite documente și tipari, cu ajutorul casei de marcat sau a imprimantei fiscale astfel:
- Bon fiscal;
- Factura fiscala;
- Factura de retur;
- Dispoziție de plată;
- Raport Z, X;
- Introducere și scoatere numerar.
- Emite voucher pentru Returo SGR
Adăugarea produselor pe bon
7 metode de a adăuga produsele pe bon:
- Scnarea codului de bare;
- Cautarea după denumire;
- Cautarea după poza sugestivă;
- Cautarea după incadrare: clasă, grupă, subgrupă;
- Căutarea după top vânzare;
- Adăugarea după codul intern.
- Adăugarea manuală a codului de bare.
Încasarea prin metode multiple
Programul dispune de metode moderne de incasare astfel:
- Numerar;
- Card;
- Tichete;
- Metode moderne ( platforme delivery );
- Voucher;
- Cont clienet / protocol;
Rapoarte de tură specifice
rapoartele de tură sunt foarte importante pentru vânzator.
- Total vânzare tura;
- Cum au fost încasate bonurile, centralizat și detaliat;
- Detalii cu vânzarea cantitativă pentru fiecare produs;
- Detalii cu produsele vandute pe fiecare bon
- Detalii ale bonurilor fiscale emise;
- Cont clienet / protocol;
Conectarea cu alte echipamente
POB Soft permite conexiunea cu diferite tipuri de echipamente precum:
- Imprimanta fiscală sau casă de marcat fiscală;
- Cantar electronic;
- Cântar cu etichetă;
- Afisaj client;
- Imprimantă termică;
- Terminal mobil;
Interfața de gestiune


Nomenclator produse
Programul permite adaugare produselor in categorii si subcategorii. Se pot face receptii la produse de tip materie prima, marfa, consumabile etc.
Receptie marfă și emitere NIR;
Programul permite receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate si care contin atat produse marfa, materie prima, consumabile. In momenul tipariri documentului NIR acestea vor fi evidentiate separat
Emitere documente
Interfata de gestiune emite o serie de documente de iesire a marfi din stoc precum: facturi, avize, bonuri de consum, note de tranfer. Se poate personaliza LOGO
Furnizori & Clienți
Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atat persoane fizice cat si persoane juridice.
Evidenta stoc si inventar
Programul gestioneaza stocul in timp real. In momentul vanzari acesta este scazut automant din stoc, nefiind necesara actualizare intre interfata de vanzare si cea de gestiune.
Inventarul se realizeaza in timp real. NU ESTE NEVOIE SA INCHIDETI MAGAZINUL
Export contabilitate
Export catre programul de contabilitate SAGA Soft
Rapoarte
- Restiru de casă;
- Registru de gestiune zilnicpă;
- Necesar marfă;
- Raport vânzări;
- Raport stoc;
- Fisă de magazie;
- Proces verbal de modificare preț;
- Sumar ieșiri;
- Fisă client;
- Fisa furnizor;
- Ajustari;

Soft gestiune stocuri si vanzare magazin
Anterioară Următoare POB Soft Retail – Soft de gestiune stocuri și vânzare magazin În ziua de astăzi, un soft de gestiune stocuri și vânzare magazin

Program Gestiune Stocuri Carmangerie
Anterioară Următoare Instalat recent in magazinul Super Carne, programul de gestiune stocuri carmangerie POB Soft Retail usureaza munca angajatilor dar si a administratorului. Am instalat:

Program gestiune si vanzare bijuterii
Anterioară Următoare Simplu si eficient POB Soft Retail este solutia ideala pentru gestionarea afacerilor de tip magazin. Instalat la fata locului, gestionarea marfii si a
Iată rezultatele celor care folosesc
POB Soft RETAIL

Automatizarea Introducerii Documentelor Contabile: Exportul Datelor din POB Soft în SAGA




