Ajutam antreprenorii să-și mărească marja de profit și să-și controleze afacerea printr-un soft automatizat!!!
Interfața de vânzare este o componentă importantă a unui program de gestiune pentru un magazin. Aceasta permite emiterea diverselor documente, precum bonuri fiscale, facturi fiscale, facturi de retur, dispoziții de plată și rapoarte Z și X. Prin intermediul interfeței de vânzare, se pot adăuga produse pe bon în mai multe moduri, inclusiv scanarea codului de bare, căutarea după denumire sau imagine sugestivă, căutarea după clasă, grupă sau subgrupă, căutarea după top vânzare și adăugarea manuală a codului de bare.
Pentru încasarea bonurilor fiscale, interfața de vânzare oferă metode multiple, cum ar fi numerarul, cardurile, tichetele, metodele moderne (platforme de livrare), voucherele și contul client/protocolul. Rapoartele de tură sunt esențiale pentru vânzători, deoarece oferă informații detaliate despre totalul vânzărilor pe tură, modul în care au fost încasate bonurile, detalii cantitative despre vânzarea fiecărui produs și detalii despre produsele vândute pe fiecare bon.
Interfața de gestiune permite adăugarea produselor în categorii și subcategorii, ofera controlul stocurilor și a vânzărilor.
Programul poate fi utilizat pentru a face receptii la produse de tip materie prima, marfa sau consumabile, iar receptia simultana a facturilor ce cuprind cote de TVA separate și care conțin atât produse marfa, materie prima, consumabile este posibilă.
Interfața de gestiune emite o serie de documente de ieșire a mărfurilor din stoc, precum facturi, avize, bonuri de consum și note de transfer. De asemenea, programul permite personalizarea LOGO-ului și configurarea furnizorilor și a clienților, atât persoane fizice, cât și persoane juridice. Datele persoanelor juridice se preiau automat prin introducerea CUI-ului.
Programul gestionează stocul în timp real și în momentul vânzării, acesta este scăzut automat din stoc, nefiind necesară actualizarea între interfața de vânzare și cea de gestiune. Inventarul se realizează în timp real, iar nu este nevoie să închideți magazinul. De asemenea, programul permite exportul către programul de contabilitate SAGA Soft și emite o serie de rapoarte, precum registru de gestiune zilnic, necesar de marfă, raport de vânzări, raport de stoc, fișă de magazie, proces verbal de modificare preț, sumar ieșiri, fișă client, fișa furnizor și ajustări.
Interfața de vânzare poate fi conectată la diferite echipamente, cum ar fi imprimante fiscale sau case de marcat fiscale, cântare electronice, cântare cu etichetă, afișaj pentru clienți, imprimante termice și terminale mobile.
Astfel, interfața de vânzare este un instrument esențial în gestionarea eficientă a unui magazin, facilitând procesul de vânzare și emiterea documentelor necesare
Salut, Sunt Mihai și reprezint POB Soft. dezvolta aplicații de gestiune vânzare și contabilitate primară, în acord cu legislația din România. Focusul principal al echipei este de a dezvolta soluții simple, cu interfață grafică intuitivă și ușor de folosit, indiferent de experiența utilizatorului în contabilitate sau it.
În prezent, îmbunătățim și optimizăm fluxul afacerilor de tip magazin și depozit cu ajutorul aplicației POB Soft Retail
Pentru afaceri de tip restaurant și bar folosim POB Soft HoReCa
Iar nu în ultimul rând, pentru afaceri de tip cofetărie gelaterie folosim POB Soft Bakery.
Suplimentar, extindem utilizarea prin aplicații disponibile în Google Play sau App Store, cu ajutorul cărora utilizatorii pot să facă recepții de marfă, avize, facturi, inventare, dar și pot prelua comenzi.
Pentru shopurile online oferim un modul de preluare al comenzilor, tipărire al acestora, precum și generare automată a facturilor și a awb-urilor.
Pentru a veni în sprijinul cabinetelor de contabilitate, oferim posibilitatea de export al datelor.