In luna octombrie are loc Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune. Anul acesta, evenimentul a ajuns la a VIII-a editie si va fi organizat la Sinaia in perioada 21-23 octombrie 2016. Partenerul evenimentului va fi producatorul echipamentelor fiscale marca CUSTOM care acorda firmelor membre ale patronatului, un important discount din costul de participare.

Asa arata tabloul expozantilor la Targul de case de marcat si solutii informatice de gestiune, eveniment la care s-au inscris deja 256 participanti din 121 de firme are activeaza pe aceasta piata.

In cadrul evenimentului vom prezenta solutiile software dezvoltate de Point of Business Software: POB Soft Retail, POB Online, modulul pentru HoReCa si modulul pentru patiserii si brutarii.

POB Soft Retail

Este solutia de gestiune si de vanzare ideala pentru magazine indiferent de tipul acestora.

Apasa aici pentru detalii !

POB Online

Este solutia ce poate fi accesata si cu ajutorul telefoanelor mobile si al tabletelor.

Aplicatia online permine utilizatorilor sa vada in timp real:

  • vanzarea si profitul, atat de la inceputul zilei cat si intr-o perioada aleasa.
  • stocul pe fiecare produs sau pe intreaga gestiune
  • nivelul stocului unui produs din alte magazine ale societatii
  • facturile de la furnizori
  • grafice ale vanzarilor si profitului generat
  • necesarul de marfa

Cu ajutorul unei aplicatii externe, camera telefonului sau a tabletei va fi transformata in scanner, astfel vom putea folosi dispozitivul nostru pe post de terminal mobil. Inventarele vor fi mult mai usor realizate.

POB Soft HoReCa

Permite utilizatorilor lucrul cu mese, bonuri deschise. Permite scaderea produselor din stoc pe baza unei retete.

POB Soft Patiserie & Brutarie

Permite utilizatorilor lucrul cu rapoarte de productie, procesare, transfer de marfa, comenzi, necesar de productie in baza comenzilor etc