fbpx

Casa de marcat Datecs Blue Cash 50 + contract de service si intocmire documente

1.780,00 lei

Description

Datecs Blue Cash 50

Blue Cash 50, conceput de Danubius și produs de Datecs Ltd, transformă experiența utilizatorului prin combinarea funcționalităților unui aparat mobil cu sistem de operare Android, a unui POS bancar și a unui aparat de marcat electronic fiscal. Practic, casierul nu mai are nevoie de multiple echipamente în procesul de vânzare, deoarece toate acestea sunt integrate într-o singură unitate compactă.

Modelul 50, este primul echipament din gama BlueCash și oferă o mobilitate totală, putând fi folosit atât ca dispozitiv mobil, cât și ca unitate staționară în zona casieriei comerciantului. Prin gama de produse BlueCash, Danubius a dezvoltat un nou concept care oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa o multitudine de servicii din care pot genera venituri suplimentare. Acest concept este realizat prin accesarea magazinului Danubius Store, instalat pe echipament. Printre aplicațiile interfațate cu aplica’ia de vânzare avizată Dude for Android și dedicate proceselor de vânzare fiscale, se regăsesc și aplicații de intermediere a serviciilor – utilizatorii pot intermedia vânzarea de reîncărcări pentru telefoane mobile sau pot încheia asigurări direct cu brokerii de asigurări.

 

  • Sistem de operare – OS Android 10;
  • Numarul maxim de articole – Pana la 3.000 articole;
  • Memoria fiscala – Non-volatila, 2500 rapoarte de descarcare registre;
  • Modul criptografic – EAL 5+;
  • Electronic Signature – X.509.V3, RSA 2048 biţi, semnare si criptare conform standard PKCS#7;
  • Imprimare grafica
    logo grafic – Dimensiune suportata 384 X 384 pixeli ;
    coduri de bare – Tipuri de barecode: EAN8, EAN13, Code128, Interleaved 2of5, QR code;
  • Caractere per linie – 32;
  • Jurnal electronic – Da (Stocare pe microSD card – pana la 32GB);
  • Consumabile – hartie termica latime 57 mm; grosime de la 60 la 72 µm; diametrul rolei pana la 40 mm;
  • Afisaj client/operator –  Operator – LCD 5.4 Inchi, 720 x 1280 PX; Client – OLED 128 x 32 px;
  • Scanner cititor cod de bare – Scanner Zebra SE 4710 (optional); Codul de bare – UPC/EAN, UPC/EAN with supplementals, Code 128, GS1-128, Code 39, Trioptic, Code 32, Code 93, Code 11, Matrix 2 of 5, Interleaved 2 of 5, IATA 2 of 5, Industrial 2 of 5, Codabar, Codablock F, MSI, Telepen, GS1 DataBar variants PDF417, MicroPDF417, Composite Code, Data Matrix, Maxicode, QR Code, MicroQR, Aztec, GS1 QR, Han Xin, Japan Postal, Australian Post, Data Matrix, US postnet, UK postal, MicroPDF417, Simple Datamatrix, Inverted Datamatrix, DOT code;
  • Video: Camera spate HD si camera Sefie( frontala)
  • GNSS – GPS;
  • Functionalitati Audio –  Speaker, Electromagnetic buzzer, Microphone;
  • Aplicatie de vanzare Avizata – DUDE for Android 2.1.3;
  • Alimentare – Adaptor – DC 5V, 2000 mA, 100-250V 50-60 Hz;
  • Baterie  – Li-Ion 7.4V 2600mA/h;
  • Temperatura de Operare – De la -20 C la +40 C;
  • Dimensiuni (mm) – 81,9 x 205,5 x 61 mm;
  • Greutate (kg) – 0.530 kg (cu rola de hartie inclusa);
  • Conectivitate – WiFI, Modem incorporat 4G LTE(nanoSim,SAR corp1.683W,GSM900/1800MHz), USB-C;
  • Plati fara fir: VISA payWave, MasterCard PayPass;
  • Cititor Carduri: Magnetic Card Reader, Smart Card Reader, Contactless Reader;
  • Certificari: CE, RoHS, MasterCard TQM PCI PTS 5.x SRED, EMV Level 1, EMV Level 2, EMV Level 1 Contactless; Autorizatie nr.137 emisa de Ministerul de Finante

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Casa de marcat Datecs Blue Cash 50 + contract de service si intocmire documente”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei să începi cu dreptul? Începem împreună.

Completează formularul și primești o recomandare personalizată

Primești 1.000 lei reducere dacă decizi acum.

Nu e campanie de marketing, nu e un artificiu.
Este o ofertă reală, valabilă doar pentru achiziția licenței permanente și activă pentru o perioadă foarte scurtă.

Program de Sărbători

Stimați clienți,

Dorim să vă informăm că în perioada 20 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, livrările de colete și instalările de software vor fi suspendate din cauza sărbătorilor de iarnă. Vom relua activitatea obișnuită începând cu data de 6 ianuarie 2025.

Departamentul nostru de suport tehnic va fi disponibil în zilele de 23 decembrie și 30 decembrie pentru a vă asista cu orice problemă sau întrebare.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!

0